loading...
باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداري نــورآبـاد مـمـسني
سامانه پيام كوتاه پارس ليدوما

محسن ضرغامي بازدید : 1394 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (3)

سايت مسمني بزرگ مراسم قرعه كشي ليگ دسته سوم فوتبال براي فصل 91-92 صبح امروز در فدارسيون فوتبال برگزار شد و  تيم هاي شركت كننده حريفان خود را شناختند در اين جلسه سيد ابوالحسن موسوي سرپرست باشگاه شهرداري نيز حضور داشت تيم ها در 9 گروه قرار گرفتند مسابقات از 15مهر آغاز ميشود از نكات جالب همگروهي مجدد تيم شهرداري ممسني با تيم كارگربنه گز تيم قدرتمند فصل قبل ليگ 3 و تيم مس بابك كرمان هست كه تيم شهرداري فصل قبل براي بقا در ليگ با اين تيم 2 ديدار برگزار كرد كه در نورآباد 1بر0 به اين تيم باخت اما در بابك 3بر0 پيروز شد و در ليگ ابقا شد براي مشاهده گروه بندي به ادامه مطلب رجوع كنيد

گروه 8 ليگ دسته 3 فوتبال

1-شهرداري نورآباد ممسني

2- كارگربنه گز تنگستان - استان بوشهر-

3- پيروزي هلال احمر گراش- استان فارس-

4- مس شهر بابك- استان كرمان-

5- هما ديلم -استان بوشهر-

6-سيمان بهبان-استان خوزستان-

برای دیدن گروه بندی ساير تيم هاي لیگ 3 اینجا کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میثم افشون از شیراز در تاریخ 1392/04/28 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

سلام من متولد 69 هستم واز 8 سالگی فوتبال رو از مدارس فوتبال وباشگاهها شروع کردم و چند بار مقام قهرمان استان وشهرستانو کسب کردم ومدال ها ولوح تقدیر های زیادی دریافت کردم وکارت فوتبالم دارم ودنبال یه تیم معتبر میگردم ممنون میشم اگه بامن تماس بگیرید. 09174085166

این نظر توسط الیاس دانیالی در تاریخ 1391/11/19 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی من بازیکن فوتبال هستم میخواستم بگم بنده دنبال باشگاه خوب و معتبر هستم اینده خوبی داشته باشم الان یکساله بازی نکردم اینم شمارم هست 09390296085

این نظر توسط محمد قلی پور در تاریخ 1348/10/11 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

سلام.. ضرغامی جان باید از همین اول کار که لیگ هنوز شروع نشده بهت خسته نباشید بگم... امید وارم تا پایان مسابقات همانند فصل قبل با تمام مشکلاتی که داشتی کارت رو در این فصل ادامه بدی و تا اخرش به طور جامع و کامل اطلاع رسانی کنی...شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام برادر محمد-ممنون از لطف شما- اميدوارم مشكلاتي دارم اجازه بده كارم رو شروع كنم.خيلي برام سخت هست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    علت نتایج ضعیف تیم شهرداری ممسنی در این فصل چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,278
  • بازدید ماه : 3,917
  • بازدید سال : 26,462
  • بازدید کلی : 153,646
  • گلزنان شهرداری

    افشین عسکری 2  گل

    سعید حسینی 2 گل

    بهروز سلطانی 1 گل

    حسن حسینی1 گل

    محسن آزمون   1  گل